Pozor! V sistemu MojGozdar lahko ocenite izvajalca

Veseli nas, da je odziv na spletni portal MojGozdar pozitiven tako s strani izvajalcev del kot tudi uporabnikov. Ocena izvajalcev po načelu semaforja je zaživel, jo redno posodabljamo in je dostopna vsem uporabnikom (od decembra 2017). Šli smo še korak naprej in dodali strokovno oceno ustreznosti ter oceno zadovoljstva naročnika z opravljeno storitvijo.

Prenovljeni sistem prinaša številne novosti med katerimi so tudi:

  • Strokovna ocena izvajalcev

Strokovna ocena je podobno kot zvezdice pri hotelih sestavljena iz največ 5 storžkov. Uvajali jo bomo v dveh korakih. V prvem koraku izvajalce izpolni podatke v svojem razširjenem profilu in ob pregledu administratorja dobi prvi storžek. Za podelitev naslednjih 4 storžkov pa še razvijamo metodologije presoje okolijskih, ekonomskih in socialnih vidikov delovanja podjetja. K nadaljnjem korakom pridobivanja storžkov bomo podjetja povabili v začetku poletja, ko bomo začeli s testnim dodeljevanjem ocene.




  • Razširjen profil izvajalca - predstavlja prvi storž strokovne ocene

Razširjen profil izvajalca je grafično oblikovan kot samostojna vsebina (podstran) z enotno grafično postavitvijo za vsa podjetja. Razširjena profil izvajalca je namenjen izvajalcem, ki prostovoljno pristopijo k drugi stopnji ocenjevanja. V drugo stopnjo ocenjevanja se lahko vključijo vsi izvajalci, ki so v prvi stopnji ocenjeni pozitivno, torej so prejeli/imajo zeleno ali rumeno luč. Izpolnjen razširjen profil izvajalcem prinaša prvi storž tako imenovane neodvisne strokovne ocene.

Izvajalci, ki izpolnijo razširjen profil na spletnem informacijskem sistemu MojGozdar.si po želji poleg osnovnih kontaktnih podatkov v svojem profile objavijo še:

  • Več telefonskih kontaktov;
  • Povezave do spletne strain in socialnih omrežih;
  • Logotip;
  • Lastne fotografije in reference storitev ali objektov;
  • Kratek opis podjetja;
  • Št.zaposlenih;

Izvajalci, ki želijo pridobiti prvi storž strokovne ocene morajo podati še podatke o strojih in obsegu dejavnosti v preteklem letu. Podatki o posameznih strojih se ne prikazujejo v razširjenem profilu izvajalca. V razširjenem profilu izvajalcev je prikazano zgolj skupno število strojev ter kategoriziran obseg storitev v preteklem letu ločeno po storitvah. Izvajalci s pridobljenim prvim storžem pridobijo tudi številne druge prednosti pred izvajalci, ki niso izpolnili razširjenega profila (npr.: višje mesto v iskalniku storitev, več možnosti za prejemanje povpraševanje itd.).




  • Ocenjevanje s strani uporabnikov

Od sedaj lahko na sistemu MojGozdar svoje izkušnje ter mnenje o kakovosti opravljenih storitev podajate tudi uporabniki sistema MojGozdar. Povprečna ocena zadovoljstva naročnika z opravljeno storitvijo, bo v razširjenem profilu izvajalca objavljena poleg strokovne ocene izvajalca.

Ocenjevanje je mogoče z uporabo spletnega vprašalnika. Podajanje ocene uporabnikov, ki z izbranim izvajalcem niso sodelovali in bi oceno podali zgolj zaradi subjektivnega vplivanja na ocene izbranemu izvajalcu, bi potencialno ogrozilo verodostojnost celotnega sistema. Za zagotavljanje verodostojnosti ocenjevalca so vzpostavljeni mehanizmi za preprečevanje zlorab. V času testne faze lahko uporabnik oceni eno podjetje. Za podajanje ocen več izvajalcev pa mora uporabnik v sistem MojGozdar naložiti dokazilo o sodelovanju (npr. pogodbo o sodelovanju, izdan račun za opravljene storitve, dogovor o sodelovanju, ...).




Izvajalci izkoristite priložnost in uredite svoj razširjen profil izvajalca in povsem brezplačno pridobite 1 storž neodvisne strokovne ocene. Uporabniki pa izkoristite priložnost in ocenite izvedbo gozdarskih storitev in pomagajte graditi skupnost zadovoljnih lastnikov gozdov.

Vabimo vas, da si ogledate prenovljeno različico MojGozdar.si



Logotip MojGozdar.siKLIKNITE ZA POVEZAVO



Poudariti je potrebno, da spletni informacijski sistem MojGozdar še vedno deluje v testni različici, ki bo trajala previdoma vse do konca leta 2019. V kolikor imate težave z dostopom, geslom ali naletite na kakršnokoli drugo tehnično težavo bomo veseli vašega odziva, saj lahko S kratkim opisom težave (in po možnosti še sliko ekrana) bistveno pripomorete k razvoju. Pišite nam na gteinfo@gozdis.si in bomo z veseljem odgovorili v najkrajšem možnem času. Hkrati pa nas zanima tudi vaša uporabniška izkušnja in ideje za nadgradnjo sistema.



Dr. Nike Krajnc, Matevž Triplat

Gozdarski inštitut Slovenije